Известие

Collapse
No announcement yet.

Спря да зарежда, нещо специфично?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Хахахах що бе Боби, може пък някой факир да може така да го слага ремъка, без да сваля предна броня и половината предница на 59ката :

    https://youtu.be/BQhfcdQf1QA?t=20
    Със сваляне на мотора също ще се улесни работата по принцип

    Примерно така: https://www.youtube.com/watch?v=qdHp1lFrnEk
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #17
      Четки отделно не се продават - сменя се цялата плочка. А иначе, ако ти се чака десетина дни, грабвай един нов за без пари и си свиркай
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
        Четки отделно не се продават - сменя се цялата плочка. А иначе, ако ти се чака десетина дни, грабвай един нов за без пари и си свиркай
        Незнам колко Ампера е твоя ,но ти препоръчвам ако е 120 да купиш /ако е нужно/ А 140 .
        При мен за 4 месеца 2 пъти.
        2 ра употреба хората ги продават между 100 и 150 лв
        Чисто нов от 300 до над 1000. Както и да го гледаш 2 ра употреба е доста икономично.
        Лошото при нашите коли е ,че когато са със слаб ток или никакъв почват да се чувстват зле и светят като елхи през декември.
        п.с.
        На 1.9 моя човек го сваля с затворени очи.
        Alfa Romeo 159 JTDm
        Alfa Romeo 155 TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
          Четки отделно не се продават - сменя се цялата плочка. А иначе, ако ти се чака десетина дни, грабвай един нов за без пари и си свиркай
          Ще ми повярваш ли че същия го гледах вчера и му се мисля.
          Така като слушам, май по добре да се сложи нов и да се забрави, явно нещо не ги правят като хората.
          Лошото е че не мога да съм 10 дни в това състояние - да не мога да разчитам на колата си за повече от половин ден.

          Днес следобяд ще стане ясно утре ли влизам в бокса или в Понеделник.
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Comment


          • #20
            Ако пуснат и за 1,9 на такава промоционална цена и аз взимам един за резерва.
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #21
              Говорих с момчетата от този сайт.
              Плаща се само с Кредитна карта или по Пей пал.
              Чака се от 3 до 5 работни дни.
              В пощата ми пише юн кинг той ми казва ,че идват от Германия.
              Има по 100 кинта 2ра и тази оферта е най добра от новите.
              Alfa Romeo 159 JTDm
              Alfa Romeo 155 TS

              Comment


              • #22
                Тоя сайт е немски, поръчвал съм доста неща, точни са.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Lunov Покажи съобщение
                  Говорих с момчетата от този сайт.
                  Плаща се само с Кредитна карта или по Пей пал.
                  Чака се от 3 до 5 работни дни.
                  В пощата ми пише юн кинг той ми казва ,че идват от Германия.
                  Има по 100 кинта 2ра и тази оферта е най добра от новите.
                  Сайта е проверен!
                  Иначе втора употреба алтернатор да вземеш, си е като да си вкараш таралеж в гащите. Съвсем друг е въпроса, ако е ревизиран (тоест рециклиран), но тогава цената започва от 200 лв. и се обезсмисля и този вариант за 159 2.4. Виж за 1,9 мотора си е все още опция, защото там нов излиза към 370-380 лв.
                  Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 09:36.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #24
                    Така, алтернатора е долу...
                    За да се свали трябваше да слезе компресора на климатика... Което е ясно какво означава - ако ще ходите на майстор или сервиз, в който нямат машина за климатици - първо идете някъде да ви източат фреона.

                    Равносметката още не е ясна - засега се видя че диодния блок е опукал целия.
                    Сменяме го, сменяме и четките. Проблема е с релето - няма такива налични, поръчано е едно от на майната си, но електричаря изпитва дълбоки съмнения че може и да не стане. Решил е първо да пробва с оригиналното реле - стискам палци то да е здраво.

                    Ще пиша допълнително какво е станало и колко пари са ме разоварили - каза ми 100 за сваляне и качване, ремонта на алтернатора като части - още не му знам цената.

                    От цялото упражнение засега разбирам, че свалянето на хидравличната помпа е още по страшно - за да излезе трябва да се свалят компресора на климатика и алтернатора... Ужас...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Comment


                    • #25
                      Защо не сменихте направо цялата плочка с диодния блок и регулатора - не вярвам да е повече от 60 лв.
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment


                      • #26
                        Естествено че сменихме цялата плочка. Сменени и четки. Релето си остана оригиналното. Оказа се здраво.
                        Общо 165лв.
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                          Естествено че сменихме цялата плочка. Сменени и четки. Релето си остана оригиналното. Оказа се здраво.
                          Общо 165лв.
                          И майсторчето проклина Алфите вероятно
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            И майсторчето проклина Алфите вероятно
                            Аааа, няма, арабия излезе момчето. Не кълна много.
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Comment


                            • #29
                              Имам чувство, че това допълнителното електрическо подгряване, сега през студеното време доста тормози алтернатора - все пак е 900W и като се добавят и другите консуматори, доста зор вижда.
                              Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 00:04.
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment


                              • #30
                                Действително върховата мощност от 900 W. е голяма.
                                Но пък управлението на подгрева, което по някаква логика (вероятно зависеща и от стойността на напрежението) комутира нагревателите на 3 степени (300, 600 или 900 W), би трябвало да е "щадящо" алтернатора.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 01:13.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X